Tema: Re: Ar butina armuoti
Autorius: Aras
Data: 2011-04-07 15:00:28
> Jei mūriji iš Rokų keramikos blokelių - vadovaujiesi Rokų keramikos
> rekomendacijomis.
> Jei iš Wienerbergerio - vadovaujiesi Wienerbergerio rekomendacijomis.
> Ką mano koks jobanas statybininkas - tavęs nepisa.

Sakau griežtą NE! Jokiom jokių gamintojų rekomendacijom konstruktyve vadovautis negalima. Vienintelis dokumentas, kuriuo gali vadovautis, yra darbo projektas (atskiru atveju techninis darbo projektas). Deja, tai pirmasis etapas, kuriame yra "sutaupoma".
O iš visokių rekomendacijų reikalavimus konstruktorius ir privalo sudėti į projektą...