Tema: Re: sklypo sukelimas
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-06 23:03:22
On 04/06/2011 10:06 PM, vilius wrote:
> [...]
>>> 2) Atveža kiek reikia smėlio/žvyro iki kelio lygio;
>>> 3) Su ekskavatorium (11 ar kiek ten tonų) išstumdo/suspaudžia;

> Na dėl karkasinio namo tai ar tikrai? Aš kažkada galvojau, bet
> pažiūrėjau draudimą, kainą pardavimo atveju ir statybos pigumą/brangumą,
> tai dabar statysiu mūrinį:/ Kad ir kaip man medis patinka, bet
> karkasinis kažkaip pigiau nesigauna, nebent paprasčiau ir greičiau - čia
> aišku jei pats nestatai.

nu as kolkas turiu tokia nuomone: jei muras, tai tik teisingas
trisluoksnis. visokie hibridai su priklijuotu polistirolu arba papildomu
karkasu vatai tai visai nekaip atrodo nei paprastumo nei ekonomiskumo
nei dar kokiu kitokiu poziuriu. o trisluoksnis tikrai brangu, nuo pat
pamatu iki apdailos. karkasiniui jeigu grubiai tai uztenka pora kubu
betono ir 20-30 kubu medienos. beto, stogas 99% vistiek karkasinis buna.