Tema: Re: sklypo sukelimas
Autorius: vilius
Data: 2011-04-06 22:06:44
On 2011-04-06 19:56:15 +0300, CodeC said:

> tai grunto tyrimai jau uzsakyti kartu su kitais geodeziniais darbais.
> as irgi vis labiau linkstu prie pirminio savo varianto - karkasinio
> namo ant poliu. tik panasu kad tuos polius reiks daryt didesnius nei
> galvojau. bet tai vistiek paskaiciavus gaunasi vargani keli kubai
> betono :)

Na dėl karkasinio namo tai ar tikrai? Aš kažkada galvojau, bet
pažiūrėjau draudimą, kainą pardavimo atveju ir statybos
pigumą/brangumą, tai dabar statysiu mūrinį:/ Kad ir kaip man medis
patinka, bet karkasinis kažkaip pigiau nesigauna, nebent paprasčiau ir
greičiau - čia aišku jei pats nestatai.

O šiaip kažkoks dar yra išmyslas plokštuminiai pamatai ar pan
skydiniams/karkasiniams namams.

V.