Tema: Re: keli klausimai del dziovykles
Autorius: ROOTS
Data: 2011-03-29 16:01:18
Na vat sakau savo pvz, labai nedaug ka nededu, tokiu daiktu nedaug kuriu negalima dziovint, dar vis jau pora metu ziuriu etiketes. Ir per tiek laiko nebuvo sugadintu drabuziu :) Jei ir buna skalbime nedziovinamu tai tik 1-2, jei ju isvis buna.
Ai dar gerai kai kokius medziaginius kedus isskalbtus isdziovina greit :)