Tema: Ats.: keli klausimai del dziovykles
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2011-03-27 19:46:53
ELECTROLUX EDI 97170 W

Lygina nu beveik beveik beveik, jei ne per daug marškinių pridedi (max 5-6). Aš iš esmės dėl marškinių lyginimo ir nusipirkau. Jei labai priekabus - gal perbrauksi lygintuvu. Aš nebelyginu. Dar toks pastebėjimas - kai kurios firmos siuva "easy iron" marškinius, tokie tikrai geriau išsilygina.  Visa kita irgi džiovinu su lyginimo programa - iškarto lankstau ir į spinta. Būtinai reikia marškinius tik baigus džiovint ištraukt, sukabint ant pakabų, susagstyt  ir palikt 15 min pakabėt. Per tas 15 min ir nusikaba kaip rašiau iki beveik beveik....

Žodžiu, rekomenduoju.

V.

"eimaz" <eimaz@nomail.lt> parašė naujienų news:imnatu$p7l$1@trimpas.omnitel.net...