Tema: Re: keli klausimai del dziovykles
Autorius: sportotopas
Data: 2011-03-28 16:47:57
Mūsų įmonė jau turi pardavimui drabužių džiovyklių kurios naudoja dujas.
Ekonomija labai jaučiasi. Čia iš savo žmonos praktikos sakau. Man sako kad
nejaučia
dujų sąnaudų padidėjimo. Na o gamintojas deklaruoja kad eknomija lyginant su
naujausiais elektriniais
gaminiais siekia apie 60 proc. Kaina: 1900 lt. Plius transportavimas per
kurjerius. Garantija 12 mėn.

Laimonas

"eimaz" <eimaz@nomail.lt> parašė naujienų
pranešime:imnatu$p7l$1@trimpas.omnitel.net...