Tema: Re: kriaukles atkimsimas su sieros rugstimi
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-03-23 10:13:21
Neįsižeidžiau. Mes abu ne proto bokštai ;-)

Tai nėra kvailumas/gudrumas. Tai yra skirtingi požiūriai į reikalą,
skirtingi prioritetai. Jai svarbu pasigražint, nepaisant vamzdžių. Man
ji ir taip labai labai graži, tik tegu nekiša į vamzdyną bereikalingo
chlamo. Gyvenimas čia, o ne durnumas. Jei tavo žmona su tavimi saugo
vamzdžius ir nesigražina, tai sveikinu ir sėkmės jums ;-)