Tema: Re: kriaukles atkimsimas su sieros rugstimi
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-03-23 07:38:18
Paprasta kaip du kart du...
Vonioje kimsasi nuo muilo nuosedu, kurios yra sarmines. Rugstis puikiai
reaguoja su sarmais ir juos neutralizuoja (istirpina).
Virtuvine kriaukle kisasi labiau nuo riebalu ir maisto likuciu, su kuriais
rugstis tvarkosi blogiau (reikia daugiau laiko).

Netikiu kad tau pardave koncentrouta rugti (dvigubai sunkesne uz vandeni,
aliejinio pavidalo), greiciausiai ten viso labo buvo ~30% ko pilnai pakanka
tokioms audringoms reakcijoms, ir kurios galima rasti isardzius automobilio
akumuliatoriu :) Ar tik nebus akumu supirkinetojai uzsuke...