Tema: Re: kriaukles atkimsimas su sieros rugstimi
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-03-23 09:06:41
Gerai, kad tik plaukai. Kai fėja sugalvoja visokius pilingus iš kavos
arbatos ir kt. gavno tai net purto mane nervas. O pabandyk perkalbėt,
kad vamzdžius užkiš, - "NjIaaA! TaiGee tChiAa liAaabAiJJ giAraiij
WeiiIIkia!!!~~@!@##$~ NIAAAA!!". O paskui "Ui, kažko niprabėga... aik
pažiūrėk, negaliu galvos išsiplaut".

Reziume, turi būti tvarkinga sistema + protingas eksploatavimas.