Tema: Re: kalkinis ar gipsinis tinkas?
Autorius: Kiesh
Data: 2011-03-17 16:03:47
nu pvz jei langai sudeti, tai apsidangstyti ta langa reikia, o uz
apdangstyma niekas nemoka.
lengviau ir greiciau butu nutinkuoti ta lango plota, negu zaisti
apsiklijuojant, o jei dar su lentom reikia susitvirtinti anga, kad tinko
krastine lygi butu... Tai pakankamai nemazos laiko sanaudos. Todel tuos
mazus langus ir palieka prie bendros kvadraturos.