Tema: Re: kalkinis ar gipsinis tinkas?
Autorius: obuolys
Data: 2011-03-16 20:12:26
Prie ko cia 900lt? juk vien darba skaiciuojant gautusi jiems alga dienai
480lt, dalinam per puse po 240lt, dar jeigu naudoja ta tinkavimo masina,
nera labai daug, betkokiu atveju 8lt labai gera kaina.
O koki skiedini naudoji is betono mazgo ar is maisu?
Kaip del kainos su langais? Atmeta ar neatmeta langu plota ir kaip su
"atkosais" ten jeigu deda polistirola 2cm ar skaiciuoj apapildomai?