Tema: Re: kalkinis ar gipsinis tinkas?
Autorius: obuolys
Data: 2011-03-16 17:38:12
Kiek seniau domejausi, tai gipsinis brangesnis budavo, bet maziau ji paskui
glaistyti bereikia, bet atseit gipsinis yra netoks tvirtas (?) kaip
kalkinis. Bet kai kaina vienoda gaunasi kazkaip idomiai cia. Sienos pas mane
labai lygios, bet kai skambinant kalbejausi, tai net nepaklause apie lyguma.
Su vienu zmogumi kalbejau, sake kad imant is betono mazgo ta kalkini
skiedini gaunasi apie 30proc pigiau negu is maisu. Siaip uz darba man praso
11lt, o su viskuo 22lt.