Tema: Re: perdangos plokstes ir kranas
Autorius: Aras
Data: 2011-02-21 09:20:44
Užsakovai dažniausiai būdavo statybinės organizacijos su būriu monolitininkų, todėl jos, skaičiuodamos "surenkamas vs monolitas" įvertindavo tai, kad reikia darbininkus išlaikyti. Kalbu apie prieškrizinio bumo laikus, o ne dabartinius, kai kompanijos susitraukė ir atleido krūvas darbininkų. Dėl to ir gaudavosi, kad projektuojama pigesniam variantui. Tikrai ne pigiausiam, nes norint rasti pigiausią, reikia šiek tiek daugiau, negu eilinis projektavimas.

Krūvos projektų su monolitinėm perdangom dažnai eigoje būdavo keičiamos į mažesnes krūvas su surenkamom.

Aš kalbu apie stambiuosius rinkos dalyvius, bet ne apie vienetines kompanijas, kurios pastačiusios vieną namą dingdavo.