Tema: Re: perdangos plokstes ir kranas
Autorius: Ramunas
Data: 2011-02-18 10:14:43
kai man kele MAZ'as tai ten gali jis maksimaliai istraukt strele 5.1m
perdangos plokstei. tik kad tas atstumas padejimui buvo ne toks ir
ispudingas. O del pagrindo, tai nzn, pas mane ant molio dejosi padonus
tokius, ir stojosi be problemu. Jie ten sulindo i zeme gal kokia 30 cm, bet
laike normaliai. Speju tavo atveju kamazo tikrai uztektu. Tie su fiskarais
praktiskai tik labai retas kuris tiek pakels..