Tema: Re: perdangos plokstes ir kranas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-19 20:10:09
> is kur traukiat kad monolitui reikia savaiciu?
>
> vaikscioti galima kita diena, nestipriai apkrauti - po triju, muryti nuo
> jo - po ~savaites.

Taigi pats parasiai - savaite. Tik nepaminejai ar savaites uzteks sudeti
klojinius ir suarmuoti..
As 180m2 perdengiau plokstemis per kelias valandas pasiemes 2 pagalbinius po
50 litu. Ta pacia diena buvo buvo uzkelti blokeliai, smelis uzbetonuoti
tarpus ir galus, plokstes buvo suristos su viela. Sekancia diena buvo
uzbetonuoti ploksciu galai. Ta pacia diena galejo dirbti murininkai.
Taigi skirtumas yra 2 dienos su puse menesio. Gal buciau dejes monolita, nes
statybos suplanuotos 5 metams ir statybose uziimu kelis menesius per metus.
Bet prasidejus statybu krizei nusipirkau 180m2 "devetu" perdangu uz 6,400
litu su atvezimu.Taigi perdanga man kainavo beveik 7,000 litu su viskuo.
Taigi vien tik "monolito" betonui reiketu su siurbliu supilti 3 betono
maisykles ir kainuotu tuos pacius 7,000.