Tema: Re: Butas/namas - kainu skirtumas nuo deklaruojamu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-11 12:10:59
Nedaug prasmes, nes tokia salyga su didele tikimybe butu pripazinta kaip
pazeidzianti sutarties lygybes principus, bei silpnosios salies teises.
Vienu ar kitu atveju - neteko girdeti apie tokios salygos buvima sutartyje.
O ir kad apeti ja reikia... Ogi nieko daryti nereikia. Sakykim kad turim
shita neitikima brieda sutaryje. Ka darom - einam ir parodom bankui spyga -
nemokesiu daugiau jokiu paskolu. Ka bankas - pareikalaus grazint kredita
anksciau laiko? Mielai prasom - va ir pirkeja turim, kuris sutinka pervesti
kredito suma i Jusu saskaita. Case closed.

"Ruta"  wrote in message news:ij2vni$qeh$1@trimpas.omnitel.net...

Kodėl, prasmės bankui daug. Juk praktinis paskolų davimo pelnas -
mokamos palūkanos. Jeigu aš atiduosiu pinigus anksčiau, tai, žinoma, nei
norėsiu, nei tikriausiai bus teisinis pagrindas reikalauti iš manęs
mokėti toliau palūkanas - o bankui tai jau negautos pajamos.

  kad prievoles negalima ivykdyti anksciau laiko. Nei prasmes