Tema: Re: Butas/namas - kainu skirtumas nuo deklaruojamu
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-02-10 14:41:41
Čia viską rašai labai protingai ir įdomiai, bet kodėl man, kaip
klientui, turėtų rūpėti savikaina? Per burbulą skirtumas buvo kliento
nenaudai, per krizę skirtumas yra kliento naudai. Ar sakai kad visi iš
bobučių paveldėtus butus turi parduoti už skelbimo laikraštyje kainą
plius 20%?

O dėl derybų naujuose butuose - liūdnas reikalas. Nežinau objekto, kurį
vystytojas būtų pastatęs iš apyvartinių, be banko paskolos. O kad gautų
paskolą, turėjo rašyt verslo planą, su minimalia kvadrato kaina.
Pardavimas mažesne kaina reiškia banko paskolos sutarties pažeidimą, o
šito šiais laikais niekas negali sau leisti.
Kita medalio pusė - girdėjau atvejį, kai paskolinė mergaitė, per krizę
praradusi darbą, išvažiavo į Ameriką. Laikinai, kad tik bankui palūkanas
sumokėt. O baigėsi viskas rimta karjera rimtoj tarptautinėj kontoroj ir
vestuvėm su vietiniu Džoniu. Grįžo atostogom, greitai rado butui pirkėją
už labai krizinę kainą. O bankas parduot neleidžia. Nesvarbu kad tos
labai krizinės kainos pilnai pakanka kredito likučiui padengti ir dar
lieka, nesvarbu kad mergaitei reikia tik atsikratyt nebereikalingu butu.
Pardavimo kaina neatitinka rinkos kainos, per pigu, parduot negalima ir
viskas. Teko mergaitei skolintis iš giminių ir t.t. viską ką įmanoma,
padengt kreditą, susitvarkyt dokumentus, ir tik tada parduot butą.

Va ir visos derybos.

Jei paskolos nereikia - gali bandyt padalyvaut antstolių aukcionuose,
kai parduodami kokio bankrutavusio vystytojo neparduotas NT.

M.