Tema: Re: Butas/namas - kainu skirtumas nuo deklaruojamu
Autorius: eimaz
Data: 2011-02-11 11:54:50
o dabar pamastyk, kas bankui geriau: 50 klientu pasiemanciu ir grazinanciu
busto paskolas kas metus, ar  5 klientai pasieme tuos pacius pinigus ir
atidavinejantys juos 40 metu.
matematika paprasta:
50 sutarties mokesciu, 50 baudu uz isankstini grazinima (dazniausiai 1
menesio palukanos), dideles palukanos, nes paskolos suma dar nedaug
grazinta.
kad bankui bus sunku rasti kam paskolinti grazintus pinigus, tai cia
nediskutuokim.
galu gale bankas neturi teises uzdrausti anksciau laiko grazinti paskola,
turi tik teise numatyti uz tai kazkokia bauda ar pan.