Tema: Re: Del sklypo ribu nustatymo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-02 14:32:26
irgi nevisai teisus. Detalaus plano apimtis tokia gali būt kokios prašė
užsakovas, kokie numatyti tikslai.
Greičiausiai ir dažniausiai būna: skypo formavimas(dalinimas ar pan)
tvarkymo ir naudojimo rėžimų nustatymas.

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message

> [...]
> teisės aktų pavadinimais. :)
> Detaliuoju planu derinama kas bus jau SUFORMUOTAME sklype, o ne nustatomos
> jo ribos. Detaliojo planavimo sąlygas išduoda savivaldybė sklypo savininkų
> prašymu.
> Mano klausimas toks ir yra: kas ir pagal kokias taisykles formuoja sklypą,
> o ne kaip rengia detalųjį planą.
> Pagal „NUTARIMĄ DĖL VISUOMENĖS DALYVAVIMO TERITORIJŲ PLANAVIMO PROCESE
> NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ nelabai aišku, bet pasigilinsiu.

> Mėnesį kabo seniūnijoje. Gretimybės informuojamos banaliais skelbimais,

Architektė man minėjo kad reg laiškai privalomi. tai kad jūsų neinformavo
asmeniškai gal dėl to kad savininkai sklypo tai ne jūs. o jei abu skypai
savivaldybės tai turbūt nereikia pacio savęs reg laišku informuot.

> Svarstyme galima tik išsakyti pastabas, bet į jas nebūtinai bus
> atsižvelgta. Pvz. teiginys „nedžiugina“ niekam nebus įdomus.

Tai be abejo neritariams turi būt kažkuo paremtas.

> Neįdomūs net teiginiai, kad nesilaikoma išduotų planavimo sąlygų.
> Svarstymo procedūroje nėra numatyta kas daroma šalims nesutarus.
> Projektas važiuoja toliau.

Nevažiuoja, svartymą vedanti komisija (dažnaiusiai miesto architektas su
pavaduotojais) nepasiraso ant protokolo pritarimo, užrasomi trūkumai jie
šalinami.

> Kai atskiras plano dalis daro patys komisijos nariai, tai rezultatas
> nesunkiai nuspėjamas. :)

Nesupratau šito kometaro. Jei kokiam komisjos nariu, tinklu atsovui,
zemėtvarkininkui, geisrininkui(jei toks reikalingas) kasnors netrinka
protokolas nepasirašomas kol nepašalinami trukumai.