Tema: Re: Del sklypo ribu nustatymo
Autorius: KEdas
Data: 2011-02-01 22:30:06
2011.02.01 22:06, gnt rašė:
> kaip ir sakai nuo sklypo ribos 3m, bet jeigu sutarta su gretimo sklypo
> savininku (kogero valstybine zeme ten kur gyveni) , tai atstuma galima
> sumazinti iki 1 metro. kogero nieko nepazeide. pats dabar va suderinau, kad
> galetu statyti per 1m. ribojasi mano sklypas su valstybine zeme.

Sklypas suformuotas garažų bendrijai, dabar jį nupirko namų statytojai.
Namo gyventojams apie sklypo formavimą pranešta nebuvo, tad jų interesas
lyg ir pažeistas, nes viskas įvyko už akių, jie nebegalės suformuoti
savo sklypo net ir įkūrę bendriją.
kad nereikėtų čia spėlioti prašau nuorodos į tokius reikalus
reglamentuojančius įstatymus.
Ačiū.