Tema: Re: Kilimai garažui
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-27 23:16:14
sakyciau masina keisti laikas jei tik prie darbo atsyla, arba dirbi uz 2km
nuo namu :) mano 10 metu dyzeliukas ir tai neturiu jokiu bedu del atsilimo.
gramdyti stiklus reikia tik tada kai lyja ir pasala. kitais atvejais sniega
nuvalai ir tiek.
kaip ir sakiau, kiekvienam savo. bet dabar greit primeciau, kad is 8
pazistamu kaimynu su garazais, masinas i juos varo 2.