Tema: Re: Kilimai garažui
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-27 23:11:32
gal perskaityk normaliai post'a kuri parasiau pries tai?
paaiskinau kam mano nuomone garazas: 2-as saldytuvas, dviraciai, motociklas,
keturatis, zoliapjove, sniego metymo masina, stelazai su irankiais, karutis
ir t.t.
automobiliui - PAVESINE.
cia yra mano nuomone, ar as tau ja persu? ne, tik pasisakiau ir tiek.