Tema: Re: Kilimai garaþui
Autorius: kazkas
Data: 2011-01-27 22:24:25
Nzn kaip  pas kitus bet pas mane ir kiek zinau pazystamu kur plyteles
garaze jokios ciuozyklos nera.
Pas save klojau plyteles is hansa turgaus po 9 lt/m2

Zinau pora zmoniu kur kazkokias mistiskais budais sugebejo nepasidaryt
trapu garaze, tai tikrai vargsta.

"skaudes" reiketu traktuoti, kaip pergyvens/nervuosis del nesvaros
garaze, tiesiog iparnti ir priimi naturaliai
kad is po masinos krenta sniego/brudo misinys ir iki pavasario garazas
nebuna svariausia vieta namuose.

Seip net neysivaizduoju, namo be garazo