Tema: Re: busto pardavimas-savarankiskai ar per agentura?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-15 14:24:04
aha, vat ir man idomu negi vilniuje statyti daugiabuti kainuoja 2-3k
brangiau negu sakykime gargzduose :)
jeigu ne tai kodel nauji butai vilniuje kainuoja 2-3 brangiau negu
gargzduose ir statytojai sako, pigiau negalime, parduodame praktiskai uz
savikaina :) na nebent pas juos i savikaina iskaiciuotas 300% pelnas :D