Tema: Re: busto pardavimas-savarankiskai ar per agentura?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-15 10:02:22
as nelabai isivaizduoju kam tos ageturos, savo buta pardaviau be jokios
agenturos 2008m rudeni, kada kaip sakant buvo kryze ir t.t. ir pardaviau uz
mazdaug ta paci kaina kaip pirkau 2006m, praradau tik sumoketas palukas, na
bet kaip sakant ikrites i bala sausas neislipsi, svarbu, kad su banku
atsimojavau ir ramu. pirkausi ir pardaviau be minties bizniauti, tiesiog
reikejo kur gyvneti ir po to nebereikejo :)

nemanau, kad siais laikais yra didelis norinciu pirkti trafikas, tai pilnai
pats apdorosi skambucius ir viena kita potencialu pirkeja per savaite po
darbo nuvesi. nereikia manyti, kad visi versis darbo valandomis, kiti zmones
irgi dirba.

tiesiog reikia nepatingeti ir prasieiti per visas skelbimu svetaines,
forumus ir t.t. (supermama svaribiausia), ideti viena kita skelbima i
laikrasti, yra zmoniu kurie nesinadoja internetu, arba mano, kad
laikrasciuose patikimesne informacija :)