Tema: Re: busto pardavimas-savarankiskai ar per agentura?
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-01-14 13:14:09
as pardavinejau beviltiska soda naujaneriuose, visuose www buvau sudejes su
paryskinimais ivairiais ir pirmumais ir nifiga - is vis keletas tik
pasidomejo per puse metu, bet net iki kainos mazinimo nedaeidavo kalba nes
sakau beviltiskas sodas buvo. paskui isisiule agentura (tokia saraskina bbz
kokia) ir tiesiog pasake kaina kuri aisku buvo truputi mazesne negu mano
skelbime, nu bet niekaip nesitikejau gauti tokia gera kaina, nu ir prastume.
Nerealiai pasiseke, ir niekaip nesupratau kaip taip jiem pavyko.