Tema: Re: elektrinis pjuklas ?
Autorius: aladinas
Data: 2010-12-29 18:22:43
On 2010.12.29 17:54, signalizacija wrote:

:-)
nzn.. ar jie cigonai... ale sake nevisai tokie balti buvo, vokiskai snekejo.
Motinelei mano isude 2 vnt...uz stuka ant smugio. (Zinojo kad ruosiuos
pirkt benzopjukla kai tie veikejai pasiule) Zodziu isdure sena zmogu...
Mamyte norejo dovana man padaryt gera.
Maciau reportaza veliau per telika kad supakavo juos.
Nebeliko ka daryt - tik ziuret kas do daiktai.
Ir ka... nerandu prie ko smarkiai prikibt. Sakau, ne maziau 10 kubu
malku pripjoviau rudeni. 2 didelius miskovezius drebuliu, egliu
suraiziau. Grandine aisku kaip ir bet kuriam naujam pjuklui pradzioj
tampesi ale veliau viskas normoj.
kuriasi puikiai. Ziauriai dideli medi pjaut 2,2kw lyg siek tiek ir
mazokai, bet dirbant normos ribose - pats tas.
Dovana gavau abu, viena eksploatuoju, antras kaip ir atliekamas...