Tema: Re: elektrinis pjuklas ?
Autorius: Arj
Data: 2010-12-29 12:19:16
itariu kad del elektros nutrenkimo pavojus "benzopluklo" atveju yra kur kas mazesnis nei susizalojimo nuo grandines.
O elektrinis lengvesnis, nereikta taip stipirai rankose laikyti, tai ir issprusti jam lengviau.

Kas del pliusu minusu - elektrinis turi labai didelius 4 pliusus:
1. nereikia zaisti su benzinu, tureti namuose benzino, tepalo i benzina.
2. Prieziura reikalinga praktiskai tik grandinei, jokiu zaidimu su padsosu, kuriasi/nesikuria ir panasiai
3. lengvesnis - nereikia tasyti griozdo, ne taip pavargstama jei reikia geneti medzius
4. kaina 2-4x mazesne

ir turi tik 2, bet esminius trukumus:
1) veikia tik nuo rozetes, ir tik ten kur dasiekia laidas
2) 2kw benzininis turi daugiau jegos nei 2kw elektrinis, ir juntamai