Tema: Re: elektrinis pjuklas ?
Autorius: Sail
Data: 2010-12-29 09:08:20
Prie namu be problemu viska supjausi elektriniu, bent jau as taip ir darau,
nors benzininis irgi yra. Ir galingumo elektrinio man pilnai uztenka, kai
reikejo, pjoviau rastus ir isilgai.
Statant pavesine, be elektrinio isvis buciau prazuves. Ir ezere apie liepta
leda su elektriniu prapjaunu (kitaip lieptui pavasari ragai butu). Makita,
35 cm ilgio grandine.

Zinoma, grandine reikia pagalast, buka grandine blogiau nei galingumo
trukumas.