Tema: Re: filosofinis klausimas apie buta be baldu
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-01-22 12:21:33
aš gal prieš 3 metus kažkuriame iš forumų skaičiau kaip mergina klausė patarimo,
nes nusipirko butą, įsikraustė - atvažiuoja po kurio laiko ex-šeimininkai ir pasako kad jiems reikalingos užuolaidos. nusikabina ir išsiveža.
Dar po savaitės išsivežė šviestuvus.
Po to atvažiavo išsivežti duris, kriaukles...  Tada jau mergina susirūpino ir puolė į internetą konsultuotis , ar jie turi teisę taip elgtis :)

na žinoma čia jau mergina reto naivumo/gerumo (ar kvailumo?) kad po pirmo karto neišgrūdo jų ,  bet ir tie pardavėjai nachalų nachalai.

O kitas žinomas atvejis kai nusipirko sodą, su sutvarkyta teritorija, apželdintą, ir po savaitės atvažiavę neberado visų dekoratyvinių augalų - buvę šeimininkai išsikasė. Prie pirkimo sutarties buvusio sodo foto tai nėra, tad netgi ir neįrodytum nieko.