Tema: Re: filosofinis klausimas apie buta be baldu
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-01-22 12:04:18
mes tarpusavio susitarimu palikom viską, ir baldus, ir šviestuvus, ir užuolaidas, ir akvariumą su žuvimis :)

vienintelis dalykas kurį išsivežėme buvo terasos baldai - kažkaip išvis apie juos kalbos nebuvo, o baldai buvo labai reikalingi naujame būste, tai truputį paabejoję pasiėmėm. Pirkėjai nepasigedo, ar bent jau pretenzijų nereiškė.

Bet kiti potencialūs pirkėjai, kurie taip pat norėjo pirkti, labai nepatikliai žiūrėjo į mus kai pasakėm kad paliekam taip viską kaip yra.
Kelis kartus klausė ar tikrai čia viskas į kainą įeina. Na gal dėl to kad pardavinėjome pigiau už vidurkį (pagal tuo metu pagal 'rinkos' kainas), o įrengtas buvo geriau nei vidutiniškai. Taigi įtarė klastą ir ieškojo kur čia šuo pakastas :)))