Tema: Re: kur pirkot platuji sniego kastuva?
Autorius: KG
Data: 2010-12-13 11:19:22
nu aš irgi neužleidžiu, bet sekmadienį ryte pas mane buvo pripustyta
vietomis ir 50cm :)
buvo ką veikt :)

sukamas dalykas po sėdyne - uždaro hidraulo sistemą į transportinę padėtį,
ta prasme važiuojant keliu didesnį atstumą, pakėlus hidraulą į viršų ir
užsukus tą rankeną, jis nuo savo svorio jau niekaip nenusileis

ką turi galvoj  "navarotas, kur salia darbines galines pakabos nuleidimo
rankenos"  - nesupratau :)

kg