Tema: Re: kur pirkot platuji sniego kastuva?
Autorius: KG
Data: 2010-12-10 17:28:12
tai viskas priklauso kiek sniego :))
norėčiau pažiūrėt kai sniego 50cm ir tik su 2WD užblokavus ratus smagiai
valai
oi norėčiau :))))

instrukcija davė Litechnija ir dar lietuvišką
bet ji Kubota traktoriams :) ir tai dar nuo metų manau priklausys kiek kas
atitiks
tik kai kas sutampa :)

o koks tavo traktorius ?
įmesk foto gal ką nors pasakysiu
paieškok arba užklausk čia http://www.tractorbynet.com/forums/
čia apie japoniukus labai daug informacijos

kg