Tema: Re: kur pirkot platuji sniego kastuva?
Autorius: KG
Data: 2010-12-09 11:39:20
rimta sniegą turi valyti rimta technika
su lengvąja mašina pastumsi tik labai ploną sniego sluoksnį, kurio stumdyti
vsai neverta, nes ir taip galima pravažiuoti
bent visureigio reikia, tada galima su tokiu bandyt žaist (geriausia tinka
ką amerikonai vadina truck)
http://www.taurozenklas.lt/lt/title_menu/naujienos/sniego_valymo_irenginys
bet nemaunau, kad tai rimtas reikalas
aš su 4WD traktoriuku (toks
http://www.tullahomatractor.com/tractors/YM2020D.JPG), visi ratai su sniego
grandinėm, sverenčiu virš 1000kg ir 1,8m pločio peiliu (tokio tipo
http://www.kingkutter.com/images/prodPERB.jpg) turiu ką veikti, tiesa valau
700m kelio
šiandien kai šlapias sniegas ypatingai sunku buvo stumdyti
net ir nepabaigiau - išvažiavau į darbą
ir beje ir nevalius būčiau išvaževęs :)
nes kaimynai ir su eilinėm mašinom mačiau išvažiavo ryte ir visai nevalytu
keliu :)
o aš kadangi turiu su kuo valyt, tai galvoju, kad kai nuvalysiu paskui bus
maloniau važinėt - nepasidarys sušalusios kietos provėžos
bet ir tai vakare dar reiks pabaikt valyt kiek per naktį pridrebė :)

kg