Tema: Re: Vandens skaitliuko keitimas
Autorius: Vaidas
Data: 2010-12-13 08:45:56
Jei jie įrodo, kad sugedo dėl tavo kaltės - keiti už savo pinigus. Tipo
yra kažkoks būdas prilėtinti skaitiklį jį tinkamai paspaudžius tam
tikrose vietose. Deja būna (reali istorija), kad perspaudžia ir ten
kažkas nežymiai pasikeičia. Atėję meistrai pamato ir sako - teks
sumokėti už keitimą. O bobutė kaltina valdžią, tipo visi aplinkui blogi.
O iš tikro bobutė vagis.
Deja kartais nevogęs gali būti apkaltintas.

Vaidas