Tema: Re: Vandens skaitliuko keitimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-12-07 16:45:27
Gyvenu nuosavame name ir turiu 2 skaitiklius: vienas namui, kitas laistymui. Namo
skaitikli keicia Kauno Vandenys berods kas 2 metai, nemokamai. Laistymo skaitikliui S.m
Sausio menesi gavau laiska, kad pasidaryciau patikra. Kadangi laiskas buvo
neregistruotas - ramia sazine ji suignoravau. Vidurvasari paskambino, pasiteiravo kada
busiu namie ir pakeite, nemokamai.