Tema: Re: Vandens skaitliuko keitimas
Autorius: Nematomas
Data: 2010-12-06 11:42:30
Pradziai kviesk inspektoriu ar ka ten is Kauno vandenu.
Pernai turejom beda, kai reikejo pakeist salto vandens skaitikli name.
Priesistore tokia, kad sugedus skaitikliui, atvaziavus ponia inspektore
ivertino, kad sugedo ne del mano kaltes ir skaitliukas bus pakeistas
nemokamai. Bet atvaziave vyrukai is Kauno vandenu istate nauja skaitikli,
uzplombavo ir pasiule susimoket. Tipo skaitliukas sugedo del mano kaltes, o
inspektore negalejo is akies nustatyt gedimo ir t.t. Zodziu, kiek susimoket
uz skaitliuka ir jo pakeitima ivardint nesugebejo, o pasiule atvaziuot i
Kauno vandenis ir ten bobikes pasakys ir sumokesiu. Nei as ten vaziavau, nei
jie ta pakeitima i vandens saskaita itrauke.