Tema: Re: namo sienu medziagos pasirinkimas - silikatiniai blokeliai
Autorius: Vai
Data: 2010-12-07 21:58:28
nu pas mane irgi keramzitas nematau jokiu bedu su igrezimu. Tereikia
normaliu ankeriu kurie pleciasi beveik per visa ilgi o ne kaip dauguma
kinietisku, tik virsutinis trecdalis. Reikejo prie sienos prisisukti kreiva
kampuoti 50x50x5mm, tai su fisher 12mm plastikiniais kaisciais prisukau ir
dar islyginau kampuoti.