Tema: Re: namo sienu medziagos pasirinkimas - silikatiniai blokeliai
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-07 18:49:01
pas mane FIBO. rinkausi tarp keramikos wienerberger'io ir fibo. keramika
nepatiko del to, kad kabint ant sienos ka nors pastoviai buna bedu :) pas
broli tokie, tai sake trupa kaip velniai.
silumines savybes man atrodo tokios pacios. pries pasirinkdamas rasiau LT
wienerberger'io atstovams kokie skirtumai ir pliusai tarp ju ir fibo, tai
jie patys pasake, kad tai tolygus konkurentai.