Tema: Re: namo sienu medziagos pasirinkimas - silikatiniai blokeliai
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-07 19:11:29
fibo sudetis labai panasi.
Keramzitbetonio blokeliai fibo pagaminti vibracinio presavimo būdu iš
keramzito, cemento ir vandens. Keramzitas - aukštoje temperatūroje kepto
molio granulės, kurios net keturis kartus lengvesnės už gamtoje randamus
užpildus ir pasižymi geromis termoizoliacinėmis savybėmis. Cementas -
rišančioji medžiaga, nebijanti vandens ir turinti puikų sukibimą su tinku.