Tema: Re: karkasinio namo sienu brusai
Autorius: AurimasB
Data: 2010-11-30 19:28:01
apie stipri, na del tokiu paklaidu tai realiai neiko jis nesikeis.
paskiaciuot laikancia galia reikai zinot netik medziagos charakteristini
stipri bet ir aplinkos kategorija kur jis bus naudojama, apkrovu rusis ir
derinius, nuo apkrovos veikimo laiko priklauso skaiciuojamasis stipris,
medinem konstrukcijom taip pat skaiciuotinas stipris priklauso nuo
skersjuvio matmenu..

seip tai siulau projekta pasiaryt, negu paciam skaiciuot atsakingas
konstrukcijas. :)