Tema: Re: karkasinio namo sienu brusai
Autorius: Duda
Data: 2010-11-30 14:01:42
svogeris sveduose karkasinius stato.... buvau sveciuose, nemazai po statybas
vaiksciojau. Praktiski jie ten zmones. Viskas suskaiciuota taip kad kuo
maziau atlieku atliktu. Ir karkasas surenkamas taip kad praktiskai nereikia
tu vatu pjaustyti. Tai tie matmenys greiciausiai ir remiasi i ju namu
konstrukcinius ypatumus.