Tema: Re: karkasinio namo sienu brusai
Autorius: AurimasB
Data: 2010-11-30 19:22:42
tai kad nekalibruota 50x200 o yra 45x195 kalibruota, karkasui paprastai
naudoja kalibruota, del mazu nukrypimu, paprasciau surinkt viska ir lygias
gaunasi, bet o taciau ziurint kokia konstrukcija, jei ant laiakncios dar
suksis koks papildomas karkasas tai ji daryt butina is kalibruotos, o
pagrindini karkasa gali apsieit ir su paprasta..