Tema: Re: karkasinis vs murinis
Autorius: Donatas
Data: 2010-11-13 10:04:33
Sakiau vasaros viena menesi ir dar pora men po darbo ir savaitgaliais. Tai
ne tik  murijimas , bet ir perdangos, saramos , kiti smulkus darbai. Galu
gale neuzdirbu 10t per menesi, nors itariu ju nebutu uzteke mano darbams
(darbas nekencia toje vietoje, tik laivalaikis).
Kadangi tema buvo ne tik "kas vs kas", bet ir kuris pigiau , dalinuosi savo
patiritimi.
O del klaidu , tai jos salygines (ne konsrukcines), kai kitas statys
nezinosi padare gerai ar blogai , idejo pakankamai cemento ar pamuryjo ant
smelio ...

Vienas is pvz: stato namuka salimais - iskase pamatus , bet paliko juodzemi
grindu vietoje, ant jo tiesiai smeli ir juodgrindes. Vat ir kokybe, jei
zmogus nepamate, tai ir nezinos kodel grindys ikrito ...

--
Donatas