Tema: Re: karkasinis vs murinis
Autorius: RamuX <ramunas @ ramunas.lt>
Data: 2010-11-12 12:51:15
nu cia kaip pažiūrėsi...
pagal STR varža turi būt >5, o pvz 42cm storio blokelio
http://www.laustata.lt/?pId=25 varža 3
o ar siena turės tokią varžą - neaišku, nebent blokeliai bus sausi ir ant
klijų, o ne ant skiedinio.
teisingai pastačius sieną, tokiam name jau galėsi normaliai gyvent, na gal
čiut čiut daugiau ant kuro išleisi.
be to lauko apdaila ir vidaus tinkavimas padidina varžą (kažkurioj
"teorijoj" skaičiau kad ne po +1)