Tema: Re: karkasinis vs murinis
Autorius: Donatas
Data: 2010-11-12 09:40:58
Pasidalinsiu savo ispudziais apie piguma, kadangi kartais neesminiai dalykai
sudaro labai dideli suoli kainoje.... kaip tik pats statau ir galiu jau is
patirties pasakyti , kad vieno auksto gaunamas ilgokas pamatu ilgis, kad
padaryti maksimalu plota reikia daryti namas staciakampi , be jokiu
ispjaustymu, iskylimu (ziurint is virsaus) , nes kitaip pamatui reikia
medziagu tiek pat , bet ploto jau nebeturi (nes pvz. yra isimtas kampas).
Kokios bus sienos - esmes beveik nekeicia, tai salyginai labai maza suma
(man pvz namo kainoje 200m2 2a su mansarda,  blokeliai sudaro , sudaro apie
15000Lt). Bet tam, kad namas nebutu darzine reikia pakarpyti ir pastumdyti
fasada ir cia prasideda ivairiu medziagu , pvz kolonoms , brangioms sijoms
poreikis.
Reikia stengtis, kad erdves butu iki 6m , nes tokie yra statybines medienos
ilgiai, jei ne paskui, kai reikia pradeti jungti , prasideda islaidos.
Siltinimas tikrai nebus kas nors pigiau uz tinkuota polistirola , nes
ventiliuojamam is kar prasideda + storesnis pamatas su savo siltinimo
niuansais, siena ventiliuojama + 2-a eile plytu (paprastu ar dekoratyviniu).
Stogas pigiausias - maziausias plotas,kai yra vienslaitis , jei dvislatis
iskart auga plotas. Na apie stoglangius neuzsiminsiu , jei nera mansardos ,
bet jie pasiima nemaza dali (1vnt nuo 1000Lt ).

--
Donatas