Tema: Re: Krosneles degimo kameros sumazinimas - zadejau kazkam, 73Kb
Autorius: Sail
Data: 2010-11-11 16:06:39
Tai as Jotulo spiziniu jokiu budu nepeikiu. Geras daiktas.

Tas pats Jotulas gamina ir plienines. Kiekvienam klientui pagal poreiki.
Geriau yra gaminti is to, ka perka.

Groteliu nedaro is plieno, nes jis sudedga. Todel skardinese krosnelese
visada pakura daroma is samoto ar panasiai. Maniske plienine irgi laiko jau
daug metu, kurenasi du kart per diena ar daugiau.  Taip pat sekmingai nera
jokiu devejimosi pozymiu. O groteles pakuroj visur spizines ir plieninese
krosnelese.