Tema: Re: Krosneles degimo kameros sumazinimas - zadejau kazkam, 73Kb
Autorius: Sail
Data: 2010-11-11 12:40:57
Tai kad plieniniu vidus buna isklotas samotu ar dar kokia kita nedegia
medziaga. Tiesioginio kontakto su ugnim plienas beveik negauna, o
pradegineja juk butent karsciausiose vietose. Po daug metu naudojimo
nepastebiu krosnelese jokiu pokyciu.

Nelabai suprantu, kodel zmones spiziu perka, ypac burzuikes atveju.
Plienines patogesnes, jos dvisluoksnes su oro tarpu ir pavirsius kaista max
120 C. Patogu kojines issidziovint.