Tema: Re: Va dar apie CB
Autorius: Sail
Data: 2010-11-11 13:53:17
Jei taip gesta, reiskia gera sandari krosnele. Kad mano tokia butu.

Maniske gi kreivarankiu ceku daryta, dizainas daug maz gal teisingas, o
ispildymas ne. Dabar maciau dar prastesnes daro. Bet liaudis juk perka,
jiems bi tik dega. O ar ten tiesiog lauzas viduj paprastas, ar kiti procesai
vyksta, niekas beveik ir neskiria ir vienodai visiem. Marketingas rulez
siaip visur. Kuo toliau, tuo maziau geru daiktu.