Tema: Re: laminatas VS parketlentes
Autorius: bzik
Data: 2010-10-28 08:46:40
Kai namie suo kiekvienu uzejimu prinesa smeliuko ir po poros dienu kur eisi visur girgza, tvirtas laminatas yra geris.
Net nesvarstem kito varianto, nes tuo metu dirbau prabangiam ofise ir maciau kokiais tempais dyla parketlentes dazniau naudojamuose plotuose.
Dangos siltumui demesio neskiriam, nes nesildant mums visos jos saltos ir be slepeciu nevaikstom.